Alla inlägg den 4 mars 2018

Av Anki - 4 mars 2018 17:25

Dock inte med samma glädje som förr. Tur att Pontus är kvar en stund och äter med mig. Varit hela helgen i Timrå hos kärleken och det är jobbigt att lämna nån man äntligen känner sig trygg och glad med.......

På lördag var vi ner till Gnarp på Swap Meet. Och sen var jag till Birsta en sväng då han åkte till garaget. Han fyllde ju år i går så på kvällen var vi ett gäng och åt på Gambrinus. Trevligt sällskap och god mat är ju inte fel en lördagkväll. 

Besiktade bilen också i fredags och det gick väl bra trots tre tvåor. Inga katastrof-tvåor ändå och avgassystemet visste jag redan om när jag åkte dit. Skyltlyset är löjligt att ge tvåa för kan man ju tycka?

Har en massa funderingar ( professor Balthazar) om en del praktiska grejer. Men då jag äntligen vågade ta det för mig stora steget rakt ut i luften i höstas så borde jag ju klara av nån fler utmaning?? Att släppa greppet om allt gammalt och invant är nog tufft men livet går ju inte i repris direkt..... 


Ny dag nya möjligheter........

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards