Alla inlägg under mars 2017

Av Anki - 26 mars 2017 10:40

Tokblåser i dag igen men det är +14 så i dag behövs nog inte dubbla fleece på prommisen. Nu har jag frossat och ätit skitmat både fredag och lördag så jag vågar inte väga mig på några dagar........Kämpa på nu !

   


Av Anki - 25 mars 2017 20:43

Körde ner matchgrejorna till Lucksta och hämtade Pontus i Västmarken. På vägen in till stan så ringde Jonas och ville ha skjuts så det blev en sväng till Korsta också. När vi hade släppt av Jonas så fortsatte Pontus och jag till Granloholm och grattade Tomas och kalasade på Åsas helt makalösa bakverk. 

Sen rullade vi ner till Västhagen och kollade på match i 90 blåsiga minuter. På vägen hem så stannade vi i Matfors och åt innan jag skjutsade hem Pontus igen. 

Och väl hemkommen när hundarna var rastade och hade ätit så var det ju fotboll igen......på Tv:n, Sverige - Vitryssland som slutade med lite bättre resultat dock. Och nu skulle jag kunna göra kväll men då vaknar jag väl vid tre, så jag kämpar på ett tag till. Kanske hittar nån film att glo på.......


 


Av Anki - 25 mars 2017 09:12

     

Av Anki - 25 mars 2017 08:15

Idag är det träningsmatch och så fyller Tomas år så det blir fullt upp. Ska försöka att hinna med en prommis också eftersom jag vräkte i mig en massa onyttigt.......bl.a. godis.Tog bort det jag skrev i går då det inte var annat än mina tjurtankar som tog överhanden när jag hade långsamt.........

Av Anki - 24 mars 2017 21:41

Tjatade lite och fick med mig Pontus till Birsta. Lite gott och blandat och så fick han bestämma vart vi skulle äta. Inte mitt favvoställe men mätt och belåten ändå. Hann ju inte med nån motion idag eftersom jag inte kom hem för sent. 

Men det kommer ju fler dagar. 



















































































































































Av Anki - 23 mars 2017 19:43

Dagen har rullat på med lite diverse göromål och en prommis på drygt 5 km. Lägger ut en bild på Smulans nya klösbräda.....som det kommer att ta några dagar innan hon inviger. Man får inte byta ut gamla saker   


   

Av Anki - 22 mars 2017 22:39

Känns som en hyfsad dag. Soligt men lite blåsigt och en trevlig åktur i vacker natur. Pizzalunch en bit söderut blev det. 

Sen en prommis på nääästan 5 km. Kvällen tillbringade jag i ett garage nära mig, klurande på elfelet i bilen och stötdämparproblem. Provisorisk förbikoppling med ett extra relä och halvljuset funkar tillfälligt i alla fall. 


Good night   

Av Anki - 21 mars 2017 14:39

Meen vad segt det är nu. Googlat, ringt, frågat och studerat bilel. Trodde inte att jag skulle få något vettigt svar från Volvo eftersom de brukar rekommendera att man lämnar in bilen. Men jag fick lite förslag som ska kollas i kväll. Annars så blir det felsökning på Bilbolaget a' 1650 friska kronor......Kör tvättmaskinen också och håller andan   

Längtan efter soooolen är enorm nu   

         

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards