Alla inlägg den 18 mars 2017

Av Anki - 18 mars 2017 09:57

Ja vad ska man säga......Totalt värdelös som sportfotograf tydligen. Behärskar inte kameran riktigt än och så ta bilder på motiv som springer snabbt.....och så dåligt ljus dessutom. Har kollat bilderna nu och jag kan ju bara skratta åt eländet. Det var inte många bra bilder........eller bara två     Men jag ger ju inte upp. Tränar mer på söndag   

Nu är snart första maskinen med matchkläder tvättade i alla fall.


Ha en bra lördag    


Av Anki - 18 mars 2017 01:49

Superglad över min nyinköpta cykel

 

Sen var det ju fotbollsmatch i Värmecupen klockan 22.00 Hassel vann men efter att ha brännt en straff i sista sekunderna så blev man tvåa i gruppen. Förra matchen spelade de helt perfekt ....men åkte dit p.g.a ett strulmål. 

Spelarna fattar inte att när man sitter högt upp på en läktare så ser man allt ur ett annat perspektiv. Jag är mamma men är fortfarande klarsynt. Går inte in på detaljer men ibland funderar jag på vad jag håller på med. Fotboll är verkligen psykologi på högsta nivå och man måste tänka till på varenda litet uttalande. Speciellt om det är negativt.......Suck och god natt   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards