Direktlänk till inlägg 20 mars 2017

Sinnelaget enormt LÅG...........

Av Anki - 20 mars 2017 21:52

Japp en jobbig dag är snart slut och hoppas att morgondagen känns bättre. Köpte en cykel och var/är såå glad över den. Och då börjar allt att jävlas.....som att jag ska straffas för att jag "slösat". Bilen: stötdämparna fram som jag bytte i somras...Halvljuset på vä sida...ström i kontakt, lampan hel, men funkar inte?? Vart fan sitter relät? Tvättmaskinen slaggade igen i går efter att ha tvättat matchkläder från Västhagen i tre omgångar (orsak: gummit de har på planen) Plockade bort silen, rensade slangen och körde igen fem ggr med sköljning. Har inte orkat testa idag.....Tröstar mig med två laxmackor och ett glas vin....PÅ EN MÅNDAG !!!! Jajamensan, tittar på Mord i paradiset oxå och ska försöka att sova bort ångesten sen.Tog en prommis upp till Vrångtjärnsvägen också för att rensa bort dålig energi men det hjälpte inte i dag. Smulan försvann också idag, var borta i flera timmar. Jag sökte igenom hela huset minutiöst flera ggr utan resultat och överallt ute. Jag hade spikat igen ett fönster på baksidan av skrothuset och tänkte att hon kanske smugit in där men icke sa nicke.....Till sist hittade jag henne i min säng ( där jag hade tittat tre ggr) Det jag trodde var ett veck på täcket, där låg hon     

God natt   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Torsdag 18 april 19:22

   

Av Anki - Onsdag 17 april 23:06

Håller tummarna allt jag kan......   

Av Anki - Måndag 15 april 23:01


 

Av Anki - Söndag 14 april 15:46


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards