Direktlänk till inlägg 25 februari 2017

Allt möjligt

Av Anki - 25 februari 2017 23:42

Fredag: Hämtade Pontus och så var vi till Birsta. Till Bauhaus och där köpte jag en stekhäll för utomhusbruk. Rusta och lite diverse inköp. Apoteket röda näsan, Big Boy och till sist Willys. På hemvägen hade jag ett läkarbesök inbokat på VC pga att jag vurpat på isen för en vecka sen. Il dottore var osäker på om jag slitit av ett muskelfäste eller om det är en fraktur, så jag fick remiss till röntgen.....Alltså skjutsa hem Pontus, hem och ge hundarna mat och rasta dem och så tillbaks till Sundsvall igen.....fredag kväll....Några timmar senare.....ingen fraktur? Efter mina erfarenheter så litar jag ju inte ett dugg på Sundsvalls Sjukhus och deras röntgenavd...... kunde inte sova alls i natt pga värken i armen.............En fraktur är mycket bättre eftersom då får man behandling direkt, än trasiga muskel/senfästen då Sundsvalls sjukhus och deras läkare är helt inkompetenta vid sådana skador. Axeln jag kraschade fick jag gå med i 1½ år innan jag remitterades till H-sand, där de ifrågasatte hur illa behandlad jag hade blivit i Matfors/Sundsvall ????!!!!!!

Men nu kommer jag inte att ge mig förrän jag får rätt svar.....ska ringa vc på måndag igen.

Lördag: "Västmarken" kom hit med ved och jag bjöd på middag som tack. En vacker men blåsig februaridag har det varit och nu är det god natt. Hoppas att jag kan sova några timmar. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Torsdag 28 mars 21:45


 

Av Anki - Torsdag 28 mars 21:44


 

Av Anki - Torsdag 28 mars 00:34


 

Av Anki - Måndag 25 mars 21:31


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards