Alla inlägg den 6 februari 2017

Av Anki - 6 februari 2017 19:55

Ja vad säger man......lite vasst tidvist. I dag så höll jag faktiskt med den som proteserade lite syrligt om turordning på de olika vävstolarna. Blev själv varse det före jul när jag hade satt upp mig på två mattor men fick bara väva en.....eftersom de nya hade förtur......Då strök jag mig från matta nr två.  Kunde dessutom inte motså en kommentar när det nu helt plötsligt var väldigt bråttom med plädväven igen. Alltid när jag börjar väva på pläden så är det bråttom bråttom. Sen ska vi sätta upp en ny Hassel-löpare.Igen !!! När jag frågade varför så frästes det.............att det faktiskt är de som vill väva den och att vävstugan ska ha såna i lotteriet. Tror att det är tredje eller fjärde gången och jag tycker inte att den är snygg, punkt slut !! 

Vävde i alla fall en bit på pläden innan mötet.

 

Av Anki - 6 februari 2017 11:59

Planerna var att åka upp och väva en bit på pläden, en prommis, färga håret och vävmöte i kväll. Men hinner nog inte allt...eller kanske.... Måste till Matfors oxå en sväng och ta ut pengar så att jag kan betala terminsavgiften till vävstugan. Då kan jag ju köpa grädde och lite godis också.....

Mitt velande om vilken kamera jag ska välja fortsätter. Har testat både Nikon och Canon. Nikon är strået vassare men Canon känns enklare i handhavande. Suck.......  


Ha en bra dag därute och var rädda om varandra   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards