Direktlänk till inlägg 15 februari 2017

Lill-lördag

Av Anki - 15 februari 2017 21:18

Började dagen med att bara ta det lugnt. Fikade och kollade lite på datorn och eldade. Sen duschade jag och åt lunch innan vi gick ut, hundarna, katten och tanten. Jag började att rota fram diverse skräp som jag gjorde en rejäl brasa av. Vi myste allihop i solen en stund. Och när hundarna hade fått mat så skulle vi gå upp skogsvägen bakom mig som vanligt. Men det var rena isgatan så vi gick en bit uppöver och sen vände vi och gick in över Högdahls så att hundarna ändå fick springa av sig lite. Jag hittade en "rävgömma" också. Det har ju försvunnit massor med hundleksaker och idag hittade jag några. Och till sist när vi kom hem så trimmade jag dem lite och klippte klorna. 

Det börjar att kännas tufft nu eftersom Smilla håller på att tackla av mer och mer. Har ju märkt att hon inte hör så bra heller. Förut så kom hon som ett skott när hon hörde att jag var ledsen........och hon hörde bara jag snyftade lite. Nu reagerar hon inte ens. Idag stod jag i hallen och hon låg en meter ifrån mig men hörde inte när jag ropade hennes namn flera gånger. Och så "låter" hon ibland, jag vet inte varför eller vad det är. Mina ögonstenar försvinner ifrån mig en efter en och det gör ont i hjärtat........Men det är ju livets gång.


    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Onsdag 17 april 23:06

Håller tummarna allt jag kan......   

Av Anki - Måndag 15 april 23:01


 

Av Anki - Söndag 14 april 15:46


 

Av Anki - Lördag 13 april 13:29


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards