Direktlänk till inlägg 2 januari 2017

En bra dag

Av Anki - 2 januari 2017 17:54

Tomas sa att han kan hjälpa mig att montera tre extraljus som han har över. Så i går rotade jag igenom två skrubbar där jag trodde att jag hade monteringsgrejorna som jag köpte för hundra år sen. Hittade så klart INTE det jag sökte men rensade bort flera kassar med skräp..

Så idag var det dags för lite eldning av skräpet. Älskar att elda ute !! Sen gick vi en prommis uppöver Lady och jag. Men jag vände på raksträckan på moan eftersom det kom en manniska och gick mot mig och jag hade ingen lust med något småprat om ingenting. Sen plockade jag bort lite julsaker och bar upp ved. Sickat lite på sockarna och ätit. Funderar på att åka och köpa mjölk och ta en fika i Västmarken på hemvägen. Kvartsfinal i junior-VM sen i kväll och så ska jag se Saknad som jag spelade in i går kväll. Hoppas av hela mitt hjärta att grannarna kommer hem ikväll så att kattstackaren får komma in i stugvärmen nu när det ska bli -15 i natt.............



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Måndag 13 maj 14:24


Kortisonspruta i höften och i ljumsken och vila i 10 dagar. Försöker att hålla mig i stillhet men det är svårt.... Det är lite skumt eftersom jag har ondare nu än före injektionen, men det kanske funkar så? Men superhärligt väder i dag så jag för...

Av Anki - Söndag 12 maj 23:48


 

Av Anki - Söndag 12 maj 21:27


 

Av Anki - Söndag 12 maj 21:15


 

Av Anki - Söndag 12 maj 15:21


Irriterar mig som fan på lögner. Jag är ingen åsna.......... Och på skitstövlar............   ...

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards