Alla inlägg den 4 januari 2017

Av Anki - 4 januari 2017 21:30

Ja idag har det varit jobb hela dagen med att flytta omkring snö. Det har varit lätt kallsnö men blåisen under snön gör att det inte har varit så trevligt. Jag har gått omkull 4 ggr i dag och har riktigt ont i vä arm och axel. Nån skrev på min fb att det bara är att ha broddar och trampa .........Typiskt stadsbor som inte fattar att när det är flera dm snö mellan isen och snön så biter inte broddarna.......om man inte har spikskor.....Det positiva är att bara snöskottningen blev 7906 steg !!


     

Av Anki - 4 januari 2017 20:56

Funderar och funderar på det otrevliga som händer här i byn med trakasserierna, lynchmob m.m Tänk om alla är på helt fel spår??? Kan det vara någon anhörig med agg till folk i byarna omkring? Som inte bor här men ofta är här och vet det mesta som händer..........och vänder folk emot varandra som straff för något riktigt otäckt som hänt för typ 15 år sen...Men vågar ändå inte säga vad jag funderar på. Ska filosofera med Benny i morgon. Breven skickas ju frankerade med post från....vilken postlåda? Kan man kolla det? Men hur får man person-nr/de fyra sista på folk?

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards