Alla inlägg den 16 september 2016

Av Anki - 16 september 2016 23:19

Var till Birsta idag och träffade Doris från Partylite. Hon bjöd på fika på Charm i Birsta och så vill hon att jag börjar som konsult igen. De har ett helt nytt koncept som verkar intressant, men jag har ju inte något kapital i bakfickan så vi får se. Men jag är lite sugen......Och så var jag in på Intersport och köpte mig en träningströja för presentkortet jag fick i julklapp i fjol av min älsklingsplutt. Sen var jag till Jula en sväng och till sist Willys. 

Och i går när jag var på surströmmingen på kapellet så hade Maria Lundgren/Åström ringt och frågat om jag ville följa med till Tron ikväll och göra kolbullar och mysa lite. Jag svarade att jag nog inte skulle hinna men när jag åkte hem så pratade vi ihop oss och de väntade på mig. Fy bubblan vilken mysig fredagskväll det blev. En prommis i skogen runt "Svedbergs"

och bort till Tron där Acke och Maria kockade. Vilken otroligt fin natur vi har runt knuten !!! Sen gick vi hem precis innan mörkrets inbrott......


       


Trevlig helg !!    

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards