Alla inlägg den 7 september 2016

Av Anki - 7 september 2016 20:42

Fick mig en käftsmäll idag.....igen....Vill inte gå in på vad det var här men det syns inte alltid utanpå hur ont en människa har eller hur dåligt man kan må. Och det borde vissa veta............i stället för att göra bördan tyngre. Men jag säger som Torsten Flinck...jag reser mig igen....hoppas jag. 


    

Av Anki - 7 september 2016 18:00

Japp just det blir man ?

Av Anki - 7 september 2016 14:29

Måste väl lägga upp något vackert ibland också 


       

Av Anki - 7 september 2016 14:06

ja den eländiga stickan sitter kvar under nageln och gör ont. Det liksom gräver i magen så ont gör det.....I går såg jag ett inlägg om att det är grovsopor nästa vecka. Så det blev en tokröjning ute i rödhuset. En kyl/frys lyckades jag baxa ut efter att ha fått släpa ut en massa annat skräp först. Ut på bron och nerför trappen och sen hela vägen ner till landsvägen. Puh vad jag fick kämpa. Ett tag trodde jag att jag inte skulle orka hela vägen ner dit men bet ihop och fortsatte....Och nu står den där nere och skäms......Fyra säckar med blandat skrot också i garaget, det kör jag ner på söndag kväll.

      

Sen så är det uppsamling av miljöfarligt avfall i kväll vid "affären" i Hassel så ett gäng gamla färgburkar kör jag dit sen.

Mår dåligt som bara attan fortfarande men det är väl nåt virus.....


   


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards