Alla inlägg den 3 april 2023

Av Anki - 3 april 2023 22:38

Och är såå nöjd med dagen. Jag har både gjort nytta och suttit och myst i solen.   Städat huset, tvättat, bytt gardiner, städat bilen, varit till Birsta och kollat på spis, disk och golvsocklar, haft fikafrämmande. 

Fått offert på spis och diskmaskin, två olika märken. Men velmärta ska bestämma sig också. Passar på svarta maskiner eftersom de både är dyrare och en modegrej som snart är övergående. Opraktiskt dessutom då allt syns på svart...... . Men induktion blir det iaf....... Käkat vego idag   Fått kallelse till Somatiska att det är dags att tappa skitblod igen. Skulle dit idag men bokade om tiden. Hade ingen lust att åka till stan kl 9 när jag hade sovmorgon, så det får bli nästa vecka. Är ju inget jag dör av direkt. Inte än iaf.........Ikväll googlade jag på ärftlig hemokromatos och får ångest deluxe....Vet inte hur dåliga värdena är nu. Förr ringde de alltid och talade om hur jag låg till men nu är det ny personal och andra rutiner. Får veta när jag kommer dit......No time to die/James Bond

Av Anki - 3 april 2023 11:44

Lyssnade på P4 Västernorrland nyss. En herre som hade en underbar livssyn och väldigt caring. Han sa att livet är som en brustablett......det löser sig. Själv tycker jag att allt blir bara krångligare och mer och mer invecklat. Egentligen pensionär men jobbar så jag slipper vara ensam...........

    

Av Anki - 3 april 2023 08:41

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards