Alla inlägg den 7 februari 2023

Av Anki - 7 februari 2023 22:54

Är himla orolig att bli förkyld men ska jag bli det så ska det var exakt NU. Har gjort ingefärs-shot nu som ska inmundigas morgon och kväll. 


 

Av Anki - 7 februari 2023 20:15

Jonas skulle ju komma upp och klippa sig. Så jag fixade käket och bäddade rent i sängen när jag väntade. Sen la jag mig på soffan och kollade på Tv. Tyckte att han tog god tid på sig och kollade så att dörren var olåst om jag skulle somna.

Rätt som det var så stod Jonas i hallen och skrek MAMMA. Han såg ju mig ligga på soffan. Och precis då ser jag att Benny ringer. Har råkat komma åt ljudknappen så att tfn är på ljudlös. Svarar Jonas och svara samtidigt i tfn. Frågor vad jag gör, om jag mår bra..................Jonas hade bankat på och ryckt i dörren som gick så trögt så att han trodde det var låst, och bankat på fönstret så att det höll på att gå sönder. Han trodde att det hänt mig något så han ringde pappa.........som ringde mig......och då svarade jag helt ovetande om vilken uppståndelse jag orsakat     

Av Anki - 7 februari 2023 17:49

Yes toktrött och hjärtklappning deluxe. Väntar på Jonas som jag ska klippa och så har han beställt Chili

Con Carne som puttrar på spisen.


Av Anki - 7 februari 2023 17:36

10/11 2008 hörde jag den här låten första gången som hon släppt typ då. Av en speciell orsak så fastnade den och texten, och fnissar lite lätt 15 år senare.........  

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards