Alla inlägg den 2 februari 2023

Av Anki - 2 februari 2023 16:14

Fått brev från hjärtavdelningen efter långtids-ekg. De förstår varför jag inte mår bra och ska försöka att hjälpa mig......

Det tackar jag för   

Av Anki - 2 februari 2023 00:41

Yup...tur att man bor själv och inte har några grannar. Sökte kaffefiltren och hittade dem inte. Började rota i skåpen och i skafferiet så är det en låda som är lite trög. Och när den fastnade så sopade jag till den ordentligt. Liksom för att visa vem som bestämde. Och sen gick det inte att röra den en millimeter. Och inte hyllan under heller. Och det är då vansinnesvrålet kommer........och man funderar på om man ska hämta en yxa och slå sönder hela jävla skåpet. Till slut får jag ett till utbrott och av ren ilska får jag lös hyllan och lådan. Vet inte om jag är stolt eftersom jag nog hade kunnat döda en björn i ren ilska, men vet ju ändå att jag fixade det på egen hand...........och att ilskan går över snabbt   

God natt från skogen   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards