Alla inlägg den 27 december 2023

Av Anki - 27 december 2023 23:32

Jobbigt på jobbet idag. Sjukdomar/lite personal och då blir det lite extra tufft. Sen var jag på en begravning idag, och det är alltid tungt i sinnet. Men jättefint och lättsamt avsked    Finaste XXXX, mitt hjärta värkte när jag såg in sorg....

Sen till Jonas efter jobbet och klippte honom. Alessa bjöd på fika, hon är så gullig. Bara lite svårt att hitta rätta ord ibland när vi bara pratar engelska. Tycker att Jonas är såå fantastisk   

När jag åkte hem så hade jag planerat att åka till älsklingen men jag orkade verkligen inte utan åkte hem till skogen. "Hittade" lite rester i kylen som jag åt. X-ets Lena hade rökt ren, rådjur och lammbog till jul som bara var helt underbart gott. Och så lite Jansson så blev jag mätt........och somnade på soffan i två timmar   Sen bokade jag biobiljetter för oss tills i morgon. Recension tomorrow...............

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards