Alla inlägg den 25 december 2023

Av Anki - 25 december 2023 17:28

        

Kan inte klaga på julen för den har varit jättemysig. Förutom när jag skulle plocka upp alla gamla vackra julsaker/tomtar ur kartongen. Saker från bardomen och saker som jag fått av min mor. Bland de få saker/minnen som jag har kvar. 

Det var bara emballaget och tomma kartonger kvar i lådan. Har haft objudna gäster som stulit allt.........!! Frågan är vem, varför och när. Jag blev som ett geléhallon och alldeles skakis. Och fruktansvärt ledsen så klart. Jag skrev om det i vår väg-grupp. Och då blev det ännu mer underligt när jag vid midnatt får ett mess från en granne som bor ca 1 km bortanför mig. Som också blivit av med sina julsaker. Skillnaden var att där hade de inte sorterat utan tagit hela kartongen. Och de bor avsides. Så det måste vara någon som vet exakt när de och jag inte är hemma?? Skumt, otrevligt och sorgligt. Men vi har i alla fall polisanmält det. Även om det aldrig kommer att lösas. Det är bättre att förlora saker som går att köpa nya än saker som inte har ett dugg värde för någon annan än en själv och ens barn.........  


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards