Alla inlägg under maj 2023

Av Anki - 23 maj 2023 22:13

 Ja här skulle man ju kanske kunna leva och bo..........  

      

Av Anki - 22 maj 2023 18:52

Japp, det här är en helt vanlig vardagsmiddag där min äldsta son är nu....    

 

Av Anki - 22 maj 2023 10:12

 

Av Anki - 21 maj 2023 22:32

Fredag em, tufft på jobbet och sen till Timrå . Lördag, upp tidigt och sen mot Östersund och bilutställning på Optand flygfält. Himla mysig hojtur med vänner. Årets första   

 När vi äntligen kom hem och helt slut........så fick vi främmande 22:15........

Lördag, älsklingen hjälpte mig att få liv i både röjsågen och motorsågen innan han åkte till sitt. Så då var det bara å köra igång dårå. Kapade buskar/träd på källarkullen och baksidan, och när jag ändå var igång så gav jag mig på äppelträdets hängande grenar också. Körde tills Jonse dog...........Fikade lite och sen gav jag mig på att gallra vinbärsbuskarna. Pratade med Lena som frågade om jag ville ha mat. Så det tackade jag så klart ja till. Men innan dess krånglade jag ut gräsklipparen från lo´n och klippte allt gräs. Åkte ner och käkade. Ida och Erik hade varit kattvakt hos Mira och Max och Erik hade funderat varför det stod mormor Anki på deras Netflix. Han hade inte förstått att jag är Miras mormor...    Ja och sen när jag kom hem så röjde jag ur garaget och körde ner grovsopor till vägen och körde en tvättmaskin. 

Och så ringde älsklingen. Duschat tredje gången idag och tvättat håret som var fullt av skräp efter dagens övningar men nu är det fanimej kväll hos skogstrollet.....Har funderat sen i torsdags och gör det fortfarande.......på nån som inte har "alla hästar hemma".......när spriten går in går vettet ut. Men det har jag ju varit med om förr.......Himla tur att man har en #safezoon#   Och lite onödigt vetande, jag har en sjuhelvetes träningsvärk i både ben och armar i dag efter hojturen. Är det månne åldern som sätter sina spår ?  


Av Anki - 18 maj 2023 22:31

 

Av Anki - 18 maj 2023 22:12

Jag får bilder och filmer från Sardinien.  Underbart är väl bara förnamnet och wow vilket hus de verkar ha !! Önskar dig all lycka i världen   Fick en film nyss på nåt de äter. Undrar vad det är??   

Av Anki - 18 maj 2023 21:14

När man får höra att nån man absolut inte kunde tro det om...........pratar illa om en......Jag kan inte ens förstå varför?? Och jag har lovat att hålla käften................

Av Anki - 17 maj 2023 00:49

En väns reflektion.......När livet suger, tänk då på Nålfisken som lever hela sitt liv i röven på Sjögurkan! 😅

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards