Alla inlägg den 18 maj 2022

Av Anki - 18 maj 2022 23:34

Ja äntligen fick jag komma till en läkare som inte nonchalerade mina smärtor i knät. Och konstaterade med enkla tester att ledbandet i knät är av och menisken är trasig. Jag talade om för honom hur två läkare vid två olika besök på akuten behandlat mig.Eller inte behandlat....Som inte ens tog i knät innan diagnosen åldersartros ställdes. Två fysioterapeuter som sagt att det är inflammation i musklerna. Ena akutläkaren frågade om jag varit på fyllen och ramlat?? Har en kompis som är läkarsekreterare som uppmanade mig att läsa journalanteckningarna. Nu väntar en ny röntgen (MR) som det är väntetid 1-3 månader på. Sen verkar det som om det är en operation som gäller. Grattis Anki, du har dragit en vinstlott igen..........MEN, nu vet jag varför jag har så jävulskt ont och vad det är som smäller i knät när jag går. Och det är ju positivt. Vägrar att sjukskriva mig då det inte skadar att jag rör på mig. Inget som blir bättre av att sitta hemma vid köksbordet och tycka synd om sig........Bit ihop och kom igen   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards