Alla inlägg under april 2021

Av Anki - 5 april 2021 19:00

När jag kom hem så tog jag en prommis uppöver moan. Det blåste småjävlar men tjurade på ändå. Och när man kommer hem så är det så himla skönt. Nu ska jag ta mig i kragen och börja röra på mig igen. Kanske ta tag i styrketräningen oxå....

Har ju två söner som jagar mig lite ang träning och näringsrik kost............  

DEt som ska vara en pytteliten tjärn nedanför mig är snart en stor insjö.........och snart översvämmad väg. Bäverhyddan står som ett slott mitt i allt vatten   

     

Av Anki - 5 april 2021 18:53

Varit på en roadtrip med älsklingen idag. Västergård - Bispgården - Älandsbro - Timrå.  Runt 50 mil och en heldag med mitt   Fler såna dagar tack, bara såå nice....   I Älandsbro stannade vi en stund för lite bilfix och fika hos jättemysiga vänner.

      

Av Anki - 4 april 2021 13:12

Av Anki - 4 april 2021 08:23

        

   

Av Anki - 4 april 2021 08:09

Japp, "städat in" mig på jobbet och glor lite på datorn. Den här bilden ploppade upp på fb. 

Mia och Hasses toastmaster Anders, när de gifte sig. Har inte sett honom på säkert 12 år nu. Han var min backup vid datorproblem innan killarna tog över. 

 

Av Anki - 3 april 2021 18:05

Skulle behöva ta ett rätt så viktigt beslut.........men har himla svårt att bestämma mig. Eftersom ingen annan tänker på vad som är bäst för just mig, så är det ju så klart bara jag som kan göra valet. Har som aborren, fritt att välja.......lämna betet eller svälja.........    

Av Anki - 3 april 2021 13:36

Och jag rullar till jobbet.......

 

Av Anki - 2 april 2021 13:21

Uppe med tuppen och sen har det varit fullt ös. Tvättat sängkläder, vädrat allt och bytt rent i sängen. Putsat fönster, strukit och bytt gardiner, strukit dukar, dammtorkat, städat och bytt mattor. Och lite plockat lite.....

Nu väntar jag bara på älsklingen (och där kan det ju skita sig) eftersom vi är bjudna på mat. Ska ut och fylla på åt fåglarna och sen hopp in i duschen. 


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards