Alla inlägg den 21 april 2021

Av Anki - 21 april 2021 22:07

När man i går gick ut med att man från 60 och uppåt kunde boka tid för vaccination, så gick jag in på nätet och försökte boka tid. Gick ju bra.....tills man skulle bekräfta. Då stod det att åldern inte var rätt. 

Testade i dag oxå från jobbet. Men NJET ! Då blev jag lite sur och ringde tfn-numret som stod där. Fick prata med en supertrevlig kvinna som fick samma svar som mig till en början. Men hon kunde gå vidare, och fick fram info att Matfors inte hade rätt vaccin för min ålder. Hon tyckte oxå att det var dålig info men hjälpte mig så att jag fick tid i Nacksta i morgon em för min första dos av vaccinet. Sen fixade vi en tid till H-E också. Men han får vänta en vecka..............

Nu är det bara att hålla tummar och tår att jag håller mig frisk tills i morgon em   

Natti Natti   

Av Anki - 21 april 2021 10:59

  

Undrar om man ser ut så här när man retar sig på vissa människors beteende............  

Av Anki - 21 april 2021 09:33

April är en kall och nyckfull vän / Ulf Lundell. Ja sommardäcken ligger på och i kväll ska det bli snö   

Av Anki - 21 april 2021 00:34

Hämtade Biggan i morse när hon lämnat bilen hos MOS i Töva. Sen hem och donade lite ute. Krattade lite rabatter m.m Fick pallkragar av Benny, som jag ska lasera och ställa där växthuset stod. Och i dem ska jag plantera/odla nåt kul.

14:45 hade jag tid i stan hos frissan. Hon skötte sig med bravur   Men det kostar å ligga på topp......

Och sen åkte jag och handlade lite till älsklingen som är dålig. I morgon innan jag åker till jobbet ska jag följa med honom och fixa en grej. 

Läser en snyftare på sociala medier. Åhh vad det är synd om en del...........och speciellt när man kan härleda till sjukdom. En speciell sjukdom har man......eller så inte. Man har den inte bara ibland.....för att få empati. Och har man den på riktigt så får man så himla tuffa behandlingar så att man inte orkar med ett socialt liv.  Men det är ju en sorts sjukdom att inte ha alla bestick i lådan också..............eller??? Nu har hen tappat kontrollen lite och då kör man sjukdomsracet. Åhh vad det är synd om mig.............eller inte..........


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards