Alla inlägg den 25 augusti 2019

Av Anki - 25 augusti 2019 12:05

Min yngsta syster med sin gubbe och kompisar är ute på en sååå himla underbar resa. Följer dem på fejjan. Hon lägger ut häftiga bilder hela tiden. Första stoppet gjorde de i Amsterdam och nu senaste så åker de ånglok med Harry Potter-tåget.

Jag skulle också vilja kolla runt lite där. London var häftigt men det skulle vara mysigt att se lite annat också. 

Av Anki - 25 augusti 2019 11:57

Sovit hemma och grejat lite gjort sockerkaka och mackor till fotbollsfiket, som jag ska åka upp med. Sen vet jag inte hur jag ska göra. Har inte ro i kroppen för att stanna tror jag. Killarna kan ju fixa fiket själv nu när jag förberett allt. 

Stockvik har ju också match och deras börjar en timme tidigare. Och jag vill bara ut till älsklingen, vill inte att han ska vara ensam. Men i kväll åker vi hit upp och då kan han vila och jag greja med mitt ändå.



Av Anki - 25 augusti 2019 00:07

Yes det blev jag förut och tänkte stänga av min blogg, eftersom.....ja skit i det......Men nu är jag hemma en snabbis och är social med katten och sover lite. Vänder åter till pussgrodan i morrn bitti. Har skitont i magen just nu, men några novalucol, naproxen och lite sömn fixar det mesta (hoppas jag)

       


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards