Direktlänk till inlägg 13 augusti 2019

Teknikens under

Av Anki - 13 augusti 2019 19:24

I morse pratade jag med banken. Och sen dog allt i mobilen. Tur att man kommer fram till telia iaf. Satt först i tfnkö och sen i en timme och pratade med en tekniker. Som felsökte allt möjligt och omöjligt innan de fick nån ordning på eländet. Sen var jag till banken och har beställt ett nytt bankkort.........Och nyss så inser jag att jag inte har nån wifianslutning i mobilen. Blir galen snart på all jävla skit !! Ny tfnkö och får prata med en tekniker som går igenom allt tänkbart som kan orsaka det. Till slut får jag starta om mobilen igen (har jag gjort typ 6-7 ggr idag) Och nu funkar den igen förhoppningsvis lite längre än några timmar......

Väntar på loverboy nu och den som väntar på något gott.........sägs det   

 
 
Daniel, Telia Kundservice

Daniel, Telia Kundservice

15 augusti 2019 15:02

Hej hej!

Vi får hoppas att det löst sig nu då. Annars skulle jag rekommendera att skriva in till oss på Twitter/DM eller Facebook/PM så kan vi även hjälpa dig där. Utan att du behöver vänta i en telefonkö. :)

//Daniel, Telia Kundservice

http://https://www.facebook.com/Telia

Anki

16 augusti 2019 00:55

Tror tyvärr att problemet ligger i någon inställning eller konfiguration med den nya routern?

 
Daniel, Telia Kundservice

Daniel, Telia Kundservice

16 augusti 2019 11:27

Hej igen!

Det finns alltid saker som går att testa. Skriv jättegärna in till oss så får vi ta och kika på vad man kan hitta på. :)

//Daniel, Telia Kundservice

http://https://www.facebook.com/Telia

Anki

16 augusti 2019 16:58

Ok :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Onsdag 24 april 11:16


 

Av Anki - Onsdag 24 april 11:13

God morgon  På denna väg som kallas livet, måste du ta det goda med det onda, leende med det sorgliga, älska vad du fick, och komma ihåg vad du hade. Alltid förlåta, men aldrig glömma, lära av dina misstag. Människor förändras. Saker går...

Av Anki - Tisdag 23 april 19:13


 

Av Anki - Tisdag 23 april 15:57


Ja i fredags kom Ola och Gabbe hit och tog bort de gamla köksbänkarna och bytte ut dem mot nya. Som jag hade varit till Bauhaus och valt ut och som Gabbe hämtade och kapade till efter mina mått. Jag är jättenöjd med resultatet. Och så fixade de till ...

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards