Alla inlägg under mars 2019

Av Anki - 9 mars 2019 10:46

Började i onsdags och har ätit Naproxen/Alvedon sen dess. Och inte blev det bättre av att springa upp och ner i källaren. Men man kan ju bara säga att det är guld värt att ha rinnande vatten. Som tur var så kom Hansa förbi. Man måste ha specialverktyg för att dra fast slangkopplingarna och det hade han. 

Måste ner till människobyn en sväng sen och köpa en säck fågelmat och kanske nån köttbit till middag.   

Av Anki - 9 mars 2019 00:57

Kollat lite på Tv sen älsklingen åkte. Länge sen jag sov ensam en fredag nu, men älsklingen skulle jobba så han skulle sova i Timrå. Och sitter och funderar i min ensamhet. När nån plockar bort en som vän på fb så vet man ju att de har bestämt sig för att helt säga upp bekantskapen. Och helt ärligt så känns det helt ok, eftersom jag då i fortsättningen slipper att krusa nån som behandlat mig som skit. Tack och hej, leverpastej...............

Av Anki - 8 mars 2019 23:29

Men jag har inte suttit vid datorn i dag så därför lägger jag ut bilden nu i grevens tid.....

 

Av Anki - 8 mars 2019 22:51

Nu har vi vatten igen i huset på kullen. Älsklingen kan han   

Av Anki - 8 mars 2019 11:53

Skottat lite här och där och tagit in ved.  Sopat av bilarna och flyttat om dem utifall Hansa kommer med traktorn när jag är borta. Skulle städa i garaget men det får vänta tills jag varit in till stan. Har inte lust att åka till stan toksvettig och med ev spindelnät i håret...........

Ska ta och ringa till Jansson nu och bestämma träff på Postnord i Birsta. Längtar efter en dusch nu och gruvar mig för att åka neröver. Skitsnö och så dundrar timmerbilarna förbi med jämna mellanrum. Inte kul att möta dem i kurvorna och i uppförsbackarna när det inte är plogat. 

Av Anki - 7 mars 2019 21:58

Främmande på en torsdag av älsklingen, är ju bara bäst   love you   Sen blev jag helt utan vatten, men det fixar pussgrodan i morgon. Så det får bli dusch i grannsockna i morgon när jag åker in till Jansson med matchkläderna. 


Av Anki - 7 mars 2019 12:31

Skulle till Birsta med Marina men det blev lite ändrade planer. Ska en sväng ner på byn och handla lite bara. Har sökt spik som en galning. I garaget, det andra huset, lagårn, inne i huset. Det är helt otroligt hur saker bara kan försvinna när man ska ha dem. Men fortsätter mitt letande......

I kväll så kanske det går att använda vattnet som vanligt igen   

Av Anki - 7 mars 2019 00:03

Japp jobb 12-22 i dag. Trött och hungrig men skogstrollet kämpade på till sista minuten. Kommer hem och ska slappa framför TV:n en stund. Då håller Canal Digital på med uppdatering av programkorten.......Tur att jag har Apple-Tv:n med Netflix och play. Och så ringde Jansson och Benny om matchkläder/reservställ  inför Sund-cupen. Sorry Jansson.......sanningen är tuff i bland. 

Sen ringde älsklingen     Och nu ska jag sova   


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards