Direktlänk till inlägg 3 oktober 2018

Full fart på en onsdag

Av Anki - 3 oktober 2018 18:55

Bakade först ett "gäng" bullar som sen skulle levereras till ett fikarum.....När det var gjort så gjorde jag en god gärning. Pöss   Och sen åkte jag till Birsta. Skulle köpa träolja och det var inte det lättaste. Typ säsongsvara och slut överallt, innan jag kom på att jag skulle kolla på Biltema. En sväng på Media Markt också och kollade lite på kameror bl.a Sen ner till BC och hämtade stövlarna som jag ringde igår och lade undan. Snygga !! Allt för kärleken   Hann med att glo lite på Rusta också. Men hundmaten glömde jag...........

Skulle göra morotssoppa när jag kom hem men iddes inte, så det blev en fryst paj a´la Mannerström. Och det var nog bland det äckligaste jag har ätit.............

Nu har jag gjort upp eld och tänker inte göra ett piss mer....tror jag. Pontus ringde när jag var på MM och berättade en grej. Så glad för dig min älskade lilleman  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Söndag 28 april 18:47

Som bara susar förbi som vanligt. I går lite annorlunda med barnkalas. Och när vi sen satt på restaurang RS i på skönsmon och väntade på maten, så kom Pontus och Camilla och småtjejerna och gled förbi i hans bil. De skulle på ett barnkalas med några ...

Av Anki - Söndag 28 april 18:44


 

Av Anki - Söndag 28 april 18:36


 

Av Anki - Onsdag 24 april 11:16


 

Av Anki - Onsdag 24 april 11:13

God morgon  På denna väg som kallas livet, måste du ta det goda med det onda, leende med det sorgliga, älska vad du fick, och komma ihåg vad du hade. Alltid förlåta, men aldrig glömma, lära av dina misstag. Människor förändras. Saker går...

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards