Alla inlägg den 24 juli 2018

Av Anki - 24 juli 2018 23:51

Ja det kan man ju säga. Har pratat med världens bästa nyss så nu kan jag sova......kanske. Kattprinsessan  ska in först. Såg att grannens Tarzan var här och smög, och så är rävjäveln här och gafflar. Men man får ju vara glad att det inte är vargar.......stackars min älskling     Men den man älskar agar man sägs det ju......Lady bråkade med ett rådjur också förut så jag fick ta in henne en stund.

Av Anki - 24 juli 2018 21:57

10 timmar slet jag som en gnu. Klättrade upp och ner, flyttade sängen hit och dit, jävlades och svor.....och svettades som en gris. Och blev näääästan klar. Men det fattades en rulle så jag måste till Birsta i morrn fm och köpa en till. Det brukar gå att få ut fyra våder av en tapetrulle men det var sjukt långa mönsterpass, så de blev bara tre/rulle. Men jag är nöjd med mitt dagsverke iaf. Har inte ätit en matbit på hela dagen (inte i går heller) och är inte hungrig heller. Marina ringde förut och frågade om vi skulle åka med i morgon, men jag får inte ett livstecken så jag kunde inte svara. Lite segt kan man ju tycka.....

Av Anki - 24 juli 2018 13:36

Mitt uppe i tapetseringen så kom ett larm från SOS Alarm om en singelolycka efter Norrhasselvägen med en person fastklämd. 13:05 kom larmet och 7-8 min senare var vi ett helt gäng som hade kastat oss i bilarna och var på plats. Det har ju larmat några ggr sen vi gick kursen och det funkar klockrent. 

Av Anki - 24 juli 2018 11:27

Har fortfarande så himla ont i magen men låg i morse och filurade på vad jag skulle hitta på. Och vips så kom jag på att jag skulle tapetsera sovrummet. Har ju gjort förarbetet sen långt tillbaka så det var ju "bara" att sätta igång. Sneda väggar och trångt så svetten forsar när jag ska klättra och krypa om vartannat. Och så får jag bara ut tre våder per rulle så det kommer inte att räcka..........Två år sen jag köpte tapeterna så det lär väl inte finnas att få tag i heller. Men jag har en nödlösning om det inte räcker. Det skulle funka att måla en kortvägg. Mitt X påstod att jag alltid tapetserade när vanliga människor INTE skulle göra det ????? 


Ha en bra dag därute     

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards