Direktlänk till inlägg 26 april 2015

Det rullar på

Av Anki - 26 april 2015 21:04

Ja det är liksom fullt upp hela tiden. P har börjat sin praktik och har jobbigt med sig själv. Försöker peppa så mycket som det bara går men i slutänden så är det bara hans egen kraft som kan fixa det. Panikångest är nog bland det värsta som kan drabba en och man kan sällan förklara varför den kommer. Både jag och B pratar och peppar så mycket som det bara går och i fredags så var det rätt så bra. Vi höll kontakt hela dagen och B var och hälsade på honom . Håller tummarna att det funkar den här veckan nu då......I fredags så var Anticimex hit och jag fick nya stationer till musjakten :-) Maria och jag solvade  i vävstugan torsdag och fredag kväll. Och så hade jag planerat att tapetsera i köket i helgen men det kommer att ta mycket längre tid eftersom den gamla tapeten sitter som berg.....Dessutom så har jag tappat litervis med björksav :-) I morrn kommer Fred hit och ska kapa tallen som rasade över hundgården i senaste stormen. Och just ja....I kväll när jag skulle ta en prommis med hundarna så stannade det en bil och frågade om jag var jag. Det var två kennelkonsulenter från SKK som skulle göra en kennelbesiktning och då fick de ju göra det. De hade inget att klaga på så jag blev godkänd :-)

Ska försöka att komma i säng i tid ikväll utifall P ringer i morrn bitti när han åker till jobbet. 


    


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Måndag 15 april 23:01


 

Av Anki - Söndag 14 april 15:46


 

Av Anki - Lördag 13 april 13:29


 

Av Anki - Torsdag 11 april 19:59

Vem/vad  det är som håller dig i ett järngrepp?? Vill åka bort nånstans........... ...

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards