Alla inlägg den 19 juli 2018

Av Anki - 19 juli 2018 23:58

När jag var i Birsta i em så ringde K Jansson med sin allra bästa smörstämma och undrade vad jag gjorde. Jag sa att jag var på väg till Timrå. Larsson var desperat eftersom ingen i hela HIF ställde upp på travet och hade bett Kenneth att ringa mig. Jag skulle få bra betalt......men jag sa att jag inte kunde och att de skulle ha ringt tidigare isf. Japp, jag sa nej....... 

Men nu har jag blött näsblod i en timme så jag fick mitt straff. 

Av Anki - 19 juli 2018 23:21

I kväll blev det mycket funderande. Känns lite så där.........men......i morgon är det en ny dag. Sover på saken....

Pratat med älsklingen och....

 

Av Anki - 19 juli 2018 21:35

Lyssnar på Karlavagnen. En kvinna som ringer in och säger att hon vägrar att be om hjälp, även om det tar både på psyket och fysiskt. Och att saker man måste göra kan ta väldigt lång tid att få klart......amen   Och svårt att säga nej........ 

Varit till Timrå och fått lite extra energi i kväll, inte så tokigt alls   

Av Anki - 19 juli 2018 12:56

Rallar ved idag. Perfekt timing med +34......    Brukar ju säga att ingen kommer ihåg en fegis så då kör vi på då. 

Veden kommer ju knappast att hoppa in själv så nu är det dags att ta tjuren vid hornen. Ryggen protesterar redan så det kan nog bli spännande framöver. Ska snart ta en dusch och åka till BC/Timrå. Pratade en stund med Marina nyss om lite mer äventyr framöver. Kul att ha något att se fram emot med bästa sällskapet.  Har plockat undan och täckt över glaset från växthuset så att det inte är nåt som ligger och tar eld.  

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards