Direktlänk till inlägg 3 juni 2018

Både upp och ner

Av Anki - 3 juni 2018 20:15

Åkte ut (eller Pontus fick låna min bil och skjutsade mig) till Timrå på fredag och det blev väl inte som väntat. Eller så blev det så..... På lördag på dagen var det bilträff i Sundsvall bla, bla, bla......Saknar min kamera som fan....

Sen hem och "vila" en stund och så tillbaks till stan och cruising på kvällen. L-G m fru och Mattias åkte med. Träffade lite folk och bla, bla, bla igen dårå.....

Big Boy innan hemfärd som vanligt där jag funderar hur "vuxna" människor uppför sig vid intag av alkohol?? Hade lite problem att ta mig hem idag men Biggan skulle ut till Bushman Riders i Deltat så hon plockade upp mig och så åkte jag med dit. Fikade och surrade med trevligt folk som tyckte att jag skulle skaffa hoj......jaja....lugn i bussen nu....

Hämtade bilen hos Pontus på hemvägen och hann bara innanför dörren så ringde Hansa och sa att han nyss kört hit två vedsäckar och är på väg hit med en vagn. Fattar inte hur jag ska orka med allt just nu när jag kommer att vara borta på dagarna också. Ska försöka att hinna med att tvätta håret innan kärleken ringer. 

Gillar inte vissa människors sätt.....får man säga att man inte tycker om nån ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Onsdag 24 april 11:16


 

Av Anki - Onsdag 24 april 11:13

God morgon  På denna väg som kallas livet, måste du ta det goda med det onda, leende med det sorgliga, älska vad du fick, och komma ihåg vad du hade. Alltid förlåta, men aldrig glömma, lära av dina misstag. Människor förändras. Saker går...

Av Anki - Tisdag 23 april 19:13


 

Av Anki - Tisdag 23 april 15:57


Ja i fredags kom Ola och Gabbe hit och tog bort de gamla köksbänkarna och bytte ut dem mot nya. Som jag hade varit till Bauhaus och valt ut och som Gabbe hämtade och kapade till efter mina mått. Jag är jättenöjd med resultatet. Och så fixade de till ...

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards