Alla inlägg under maj 2018

Av Anki - 14 maj 2018 18:01

Nu basuneras det ut att arbetslösheten sjunker och är den lägsta på flera år. Både bland utrikesfödda och svenskfödda. Hoppas att folket fattar att det bara beror på att det snart är val................  Undra hur de manipulerar siffrorna ?? 

Av Anki - 14 maj 2018 13:28

Var ner på arbetsintervjun och sen till Patrik och Catrin och fikade. Anneli ville att jag skulle titta förbi också men hade ju en matkasse i bilen så det får bli en annan dag. Och så in till Biggan för vattningsinstruktioner på hemvägen. 

Nu ska jag fixa med gräsklipparen, se om jag kommer ihåg vad kärleken sa att jag skulle göra   Och mysa lite i solen också så klart   

Av Anki - 14 maj 2018 13:18

I dag kom jag äntligen ihåg att ringa dit och blev glad över svaret. Det senaste halvåret så har ferritinet/järnet hållit sig lugnt. Det brukar ha stigit till skyhöga 790 vid provtagningarna men nu låg det på runt 100 över. Känns så himla bra. Har ju varit oroligt i några år nu med tanke på att vissa organ tar ordentligt stryk av så höga värden. Eftersom målet är 50 så blir det ju några tappningar men jag behöver inte tappa i flera månader. Om det inte drar iväg igen då förstås......de har ju ingen förklaring. 

Av Anki - 14 maj 2018 09:30

God morgon alla solstrålar. Nu ska jag ner till byn en sväng, och sen hem och jobba. Hoppas att jag kommer ihåg att köpa bränsle till Jonse ock gräsklipparen också   

 

Av Anki - 13 maj 2018 23:59

   

Av Anki - 13 maj 2018 23:57

Kunde inte låta bli.....

Av Anki - 13 maj 2018 23:46

Smulan/Limpan/Destapo.....kärt barn har många namn. Men hon myser i solen iaf. Mattes lillhjärta...

 

Och japp, jag ska klippa gräset. Snart........i morrn.....kanske........  

Av Anki - 13 maj 2018 22:05

Jorå....nu har det hänt igen....har nog sparkat av en lilltå. I går så trodde jag att det gjorde ont i höger lilltå pga att jag inte hade strumpor i skorna. Hade jävulskt ont men bet ihop. I morse när vi klev upp och jag duschat så såg jag att tån var helt mörkblå. Då kom jag på att jag sparkat in tån i bordsbenet dagen före. Nu är jag blålila långt upp på foten och tån är svullen. Plus att det knakade till när jag belastade den.....Och ja, vad säger man? Jo att lilltån är kroppens radar.....den har man för att man ska upptäcka hinder....eller va??? Har jag läst på internet iaf


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards