Alla inlägg under maj 2018

Av Anki - 21 maj 2018 22:55

Jodå, har skruvat växthus hela jäkla dagen. Bit för bit...Skruvat, skurit glas, svurit, burit, och svettats. Tills det var en ynka takprofil kvar och en dörr....och hela skiten spratt rakt upp. Och tog med sig en massa jord upp....som landade i mitt hår. 

Fick ett vansinnesutbrott och gick in och duschade.......................   

Sicken tur att världens bästa goding kom glidande upp till skogen dårå och fick mig på bra humör. Smälter som smör när jag är med den mannen   Vi åt och så hjälpte han mig med gräsklipparen....


 

Av Anki - 21 maj 2018 12:12

Joråsatt.....skruvar lite växthus dårå. Har faktiskt fått bort rätt så mycket nu. Men det blev "spänn" när jag skruvade i en takprofil, så det bara sprutade glasbitar runt huvudet på mig. Kom på att en del skruvar kan jag bryta av om jag grejar lite, ist för att jävlas med nyckeln.

Fick skitont i magen i går kväll när jag kom hem efter mötet och det har hållit i sig hela natten. Typ som kramp och det var inte kul....Känns lite nu också men lite bättre. Hä ä nog nervan.........

Måste ner på byn och handla. Världens goaste kommer nog efter jobbet   

Såg att det var bra pris på Gallini Sea View nu..............

Av Anki - 20 maj 2018 23:48

Säger det igen..........

 

Av Anki - 20 maj 2018 23:47

 

Av Anki - 20 maj 2018 23:42

HIMLA MYCKET GRATTIS TILL SVERIGES VM-GULD I HOCKEY !!!

Av Anki - 20 maj 2018 22:11

Skulle knäppa kort på Hasselbacken men det glömde jag. Åkte alla fall upp och bänkade mig i god tid tillsammans med Kalle H, Anna-Lena N och Mariana. Det blev lite fniss som vanligt när MZ och jag hamnar tillsammans. Larsson öppnade mötet och vi gick igenom dagordningen utan krusiduller. Sen fikade vi och så hjälpte jag Anna-Lena att dra lotterna till vinstkuverten. Jag vann 200...    Och så fick jag en blomma och ett presentkort på Birsta City som tack för att jag fixar med matchkläderna och fiket. Trevligt att bli uppskattad. 

När jag kom hem så var jag ute en stund och skruvade växthus eftersom det var så varmt ute. Kollar på hockeyn.........  

Av Anki - 20 maj 2018 16:02

Stod i bikinin nere vid växthuset och skruvade när jag helt plötsligt fick herrbesök......Hann inte se att han kom men rusade och drog på mig kläder iaf. Bjöd på fika och fick höra att det hålls koll på vad jag har för mig. Inget illa ment, man ska vara glad när människor bryr sig om en och tror nog att det mest är positivt....     

Sen fylldes det på runt fikabordet med ett par till så tiden rullade på. Nu måste jag duscha och äta nåt innan årsmötet.

Gräsklipparen bråkar fortfarande så den får stå och skämmas tills i morgon em/kväll och håller tummarna att jag får hjälp dårå. Har nog lyckats få bensin i motoroljan    Fixar väl lite med motorsågen (Jonse) i stället en stund. 




Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards