Alla inlägg den 11 september 2017

Av Anki - 11 september 2017 09:00

I lördags var det stressigt. Först gjorde jag i ordning och körde upp fotbollsgrejorna till Hasselbacken. Och sen åkte jag ner till Viforsen och kollade på lite stubbrace. Crossåkning på en åker med diverse knölar och gropar. 

Både mågen och barnbarnet körde och det gick ju finemang det. Jag åkte innan finalerna eftersom jag skulle till Agda på kvällen. På hemvägen hämtade jag Pontus som skulle vara med djuren. När jag kom ut till Timrå så var vi och hämtade Pontiacen i garaget och sen åkte vi och åt, innan vi skulle träffa de andra. 

Innan kvällen var slut så hamnade vi Härnösand och där slutar den redovisningen. Människor är underliga..........är glad och tacksam att vår chaffis lämnade återbud så att vi kunde åka hem när vi ville. Och att jag vågade säga ifrån.

Så det blev TV-soffan och mys för oss en stund. 

Kom hem vid 12-snåret på söndag och då var det bara att förbereda sig för match på Hasselbacken. Nästa minus för helgen. 9 utespelare och ingen målis !! Så tränarteamet och ordförande i klubben fick dra på sig matchkläderna och Eckman målvaktströjan. De skötte sig bra allihop   Slutresultat 1-4

Jag fick den stora äran också att städa bort två stora "rusor" med björnskit från planen, den ena full av lingon   . 

Sen när jag kom hem så åkte jag till Västmarken och fikade. Kände att jag behövde ventilera ut den dåliga energin från lördagen som bitit sig kvar i huvudet. Idag ska jag ta en riktig prommis på kvällskvisten. Men först ska jag plocka fram lite grovsopor.

     

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards