Alla inlägg den 3 september 2017

Av Anki - 3 september 2017 21:38

Var i Timrå bra precis 10:00 och Lillen och Helen som skulle åka med oss hade redan kommit. Så himla trevliga båda två. Vi sammanstrålade med två till bilar vid Donken/järnvägsstationen och så samåkte vi till Iggesund och bilträffen. Mera nya trevliga människor jag lärt känna. Klingen kom dit på hoj lite efter oss. WOW vilka bilar !! Så himla häftigt ! Helen hade bokat bord på Route 84 i Forsa där vi skulle äta. Men först skulle Agda hjälpa en tjej att köpa en Cheva. Så vi åkte hela gänget nånstans efter vägen mot Bergsjö, och så provkörde han bilen och kollade den. Vi hade fått bordet till 16:30 och fick inte vara sena men två minuter i halv var vi där....

Wow vilken god mat !! Kan verkligen rekommendera det stället !! Sen raggade vi lite i Hudik och några ville ha glass så det blev ett stopp för det också. Träffade Sandra Brodén också i Iggesund, himla kul. 

Lite surr på Shell vid Max innan det skulle handlas godis på Hemmakväll. Sen åkte vi till garaget och släppte av Lillen och Helen innan vi åkte "hem" till Timrå..........  Joråsatt..............  

När jag kom hem i idag så var det bara att packa fotbollsgrejorna inför Hassels hemmamatch mot Ljustorp. Vinst 5-3 !!

Älskar killarna och Emma som hjälper mig med hus och djur så att jag får möjlighet att vara borta   



Jag är såå nöjd med min helg     


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards