Alla inlägg den 15 juli 2017

Av Anki - 15 juli 2017 11:16

Igår gick jag en liten sväng i Birsta och först fyndade jag en top, ett riktigt fynd. Och så fyndade jag en till.....som inte var ett fynd....När jag kom till kassan så var vi inte överens om priset kassörskan och jag. Tänkte till och insåg att jag hade räknat baklänges....Och eftersom jag hade provat och verkligen gillade den, och inte köper kläder så himla ofta så köpte jag den i alla fall. Rea men dock INTE ett fynd och jag är nöjd ändå. Så kan det bli ibland.

Sen hem och klippte gräs och lite mys i kvällssolen på altanen. Jag är ju ingen royalist direkt utan snarare tvärtom, och brukar tokdissa alla kungliga tillställningar på media. Men blev sittande och titta på Victorias Fond på TV:n. Bra artister förutom Malena E....Grejade lite med kameran och bilder och sen var det dags att göra kväll.

01:30 ringde Jonas och undrade vad jag gjorde....  Jag sov nästan svarade jag. Han höll på att bygga en dator och skulle hämta nån grej här. Så när klockan var runt 03:00 

hoppade jag ner under täcket igen. Vaknade halv tio !!   


       

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards