Direktlänk till inlägg 28 juli 2017

Fullt ös en regnig fredag

Av Anki - 28 juli 2017 21:25

Hade ju tid 10:15 på vårdcentralen idag för att kolla lungor och hjärta. Men när jag skulle kliva ur sängen så blev det riktigt jobbigt. Hade så ont i ryggen så att jag knappt kunde stå på benen, och ännu mindre röra mig normalt. Men tog en dusch och en värktablett och masade mig dit. Och när doktorn kom och ropade in mig så hade jag problem med både att komma upp från stolen och att gå till undersökningsrummet. Hon så så förvånad ut så jag fick ge henne en snabb förklaring om ryggsmärtorna, att det var en bisak....

Sen kollade och lyssnade hon, kollade EKG, tog prover, beställde arbets-ekg och en lungkapacitetstest. Min pollenallergi som blivit värre och värre kan tydligen utveckla astmaliknande besvär. Så jag fick lösa ut en inhalator.......som jag har tittat på flera gånger men inte vågat använda. I morgon.........Jag köpte ett nagellack också på apoteket och det har jag använt    Och sen när jag åkte därifrån skulle jag till Birsta och strosa lite. Men då ringde Pontus och han hade tid 13:45 på VC och hade ingen bil. Så då blev det en snabbis till Birsta eftersom jag hade bestämt att jag skulle köpa en flaska Cava. Och sen tilbaks och hämta honom i Västmarken och så en sväng till VC igen. Och när han var klar så handlade jag och till sist så åt vi god mat på Dunya. Och nu tittar jag på Erin Brockovich   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Torsdag 18 april 19:22

   

Av Anki - Onsdag 17 april 23:06

Håller tummarna allt jag kan......   

Av Anki - Måndag 15 april 23:01


 

Av Anki - Söndag 14 april 15:46


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards