Alla inlägg den 17 juli 2017

Av Anki - 17 juli 2017 23:24

Jajamen fick en förfrågan om jag ville åka med på en tur idag. Och jag hakade ju på, tråkigt som allt är. Är ju åkrädd men ändå rätt så säker på chauffören.......Audi Quattro har ju lite ös om man säger så   Vi var upp till Tron också en sväng. Där vi alltid hade SSRK:s jaktträningar förr. Men nu såg det lite annorlunda ut mot för 25 år sen. Kul iaf...Fick för ett tag sen en fråga vem som kedjat fast en grön båt vid Tron. Nån som inte fattar att man frågar markägaren om lov först. Problem med ditt och mitt......?? 

Tog en prommis med Lady i dag och problemen med andningen fortsätter, plus Bakers cysta i knävecket. Det går ont nu...och gör ont.....nästan överallt. 

Några kärror ved in i vedboden oxå. Det tar tid men snart så har jag fått in den första laddningen   Själv är bästa dräng sa honjävulen     


Sov gott   

Av Anki - 17 juli 2017 09:39

Dagen startar i alla fall med sol, en bra början på veckan. Det ska visst komma lite blött i dag också men sen ser väderprognoserna hyfsade ut. Håller tummarna....

Tänkte att jag ska göra premiärturen på cykeln idag. Men bara om det inte regnar     


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards