Direktlänk till inlägg 10 maj 2017

Äntligen kväll !

Av Anki - 10 maj 2017 22:36

Varit en småhektisk dag i dag. Lite pyssel inomhus först innan jag åkte upp till Hasselbacken med lite grejer inför matchen. Och så den obligatoriska vårstädningen däruppe......I år var det inte speciellt trevligt då det var otroligt mycket råttskit överallt. Då jag inte hade nåt att ha som andningsskydd så kändes det skitäckligt när jag sopade och det for omkring både döda flugor och råttskit. Hade glömt skurmedel så skurar gör jag innan nästa match. Torkade av golven med vatten bara.

När jag var klar så tänkte jag att jag skulle åka och göra klart i vävstugan. Allt flöt på jättebra......ett tag. Tills det var något som inte stämde och jag fick riva upp en bra bit. Gjorde om.....och fick riva upp. Man får inte svära i kapellet men det gjorde jag högt och mycket....Till slut så såg jag vart jag hade trampat fel och fixade till det. Men då hade klockan blivit så mycket så jag hann inte väva klart som jag hade planerat, eftersom jag skulle baka något till fotbollsfiket.

Så hem och fundera vad som skulle funka lite snabbt. Och det fick bli en kaka med smörfyllning. Jag hade köpt mazariner för säkerhets skull.

När det var 20 minuter kvar till match så kom de ju på att båda lagen var blåklädda = katastrof ! Nedansjö hade missuppfattat och hade inget reservställ så då erbjöd jag mig att åka hem och hämta ungdomslagets vit-svarta som de kunde låna. Fick köra som en idiot men det var den enda lösningen och domaren sköt lite på matchstarten. Det var kallt som fan, förlust och var hemma ca 21:30. Innan allt är urplockat och klart så är klockan 22:00 och nu har jag äntligen parkerat i soffan en stund innan det blir sängen........puh   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Söndag 12 maj 21:27


 

Av Anki - Söndag 12 maj 21:15


 

Av Anki - Söndag 12 maj 15:21


Irriterar mig som fan på lögner. Jag är ingen åsna.......... Och på skitstövlar............   ...

Av Anki - Fredag 10 maj 06:15


 

Av Anki - Fredag 10 maj 00:15


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards