Alla inlägg den 12 maj 2017

Av Anki - 12 maj 2017 13:04

Morgonstund har guld i mund säger ordspråket. Jag håller inte med, hatar att åka till stan före tio på fm. Men nu så är det avklarat. Och jag fick beröm av den bästa tandhygienisten. Talade om att det har varit "oskönt" där jag fick kronan insatt så då hämtade hon en tandläkare (som jag inte har sett där förut) De putsade ner motsvarande tand då hon sa att det kan bero på ojämnt tryck. Och så undrade hon om jag har haft bekymmer......Eh...ja...för då biter jag förmodligen omedvetet ihop käkarna både i vaket och sovande tillstånd. Så jag fick order att ha munnen öppen dagtid och inte bita ihop i onödan  

När jag var klar så tänkte jag gå en sväng i Birsta, men jag kom ju dit så tidigt så när klockan var tio och butikerna öppnade hade jag ledsnat. Köpte min mascara och var in på Ikea en sväng (och apoteket röda näsan). Sen for jag hemöver. Och kom på halvvägs hem att jag ju skulle in på Netonnet. Men det var inget viktigt, sparade en peng dårå.


    

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards