Direktlänk till inlägg 14 mars 2017

Regn = ingen prommis

Av Anki - 14 mars 2017 22:01

I dag fyller mitt yngsta barnbarn Mira 13 år och blir så klart tonåring. Men innan jag skulle åka och gratta henne så hade jag planerat att ta en rask prommis. Utan hund eftersom det är så slaskigt och skitigt efter vägen. Men precis när jag skulle gå så började regnet vräka ner så det blev en slappar-eftermiddag i stället. 

Det var fullt hus och Mira hade frågat Benny varför han inte kommer när hon fyller år, så idag fick hon som hon ville.

Trampade lite i klaveret när vi var på väg hem men inget allvarligt   Och så är det fenomenet med män som tänker med fel huvud...........ooops.........Lugnt å va singel     Pontus stod på traveparkeringen i kväll med Benny efter kalaset, så jag plockade upp honom på BigBoy på hemvägen. Blev presenterad för Olu så nu vet jag hur han ser ut också. Han hade sagt att det bästa med att spela med Hassel var att det fick så gott fika efter matchen. Jag brukar ju vara snäll med spelarna som jag vet är utan pengar och bjuda på fikat. Kanske jag gör om rutinerna och bjuder spelarna på fika i år, så att Hassel får behålla spelarna   

Nepp nu ska jag se på Hawaii Five-0


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Torsdag 18 april 19:22

   

Av Anki - Onsdag 17 april 23:06

Håller tummarna allt jag kan......   

Av Anki - Måndag 15 april 23:01


 

Av Anki - Söndag 14 april 15:46


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards