Direktlänk till inlägg 13 mars 2017

Småseg

Av Anki - 13 mars 2017 10:11

Igår var det ju säsongspremiär för fotbollen med första matchen på i Värmecupen och på Västhagens IP. Hassel gjorde en imponerande insats men åkte dit pga ett strulmål. Förlust 1-0 mot Granlo som inte var det bättre laget, men det är ju målen som räknas   

Och sen efter matchen så skjutsade jag upp Pontus till akuten där vi blev kvar i drygt fem timmar. Det var mycket folk och en bilolycka så därför tog det tid. Jag satt bredvid de anhöriga till olyckan och det verkade som om någon av dem inte mådde så bra i alla fall. Hoppas att det gick bra. Och jättemånga små barn var det. Och när man ser småttingar som är både sjuka och ledsna så känns det inte så jobbigt att vänta lite längre. Men jag fick ringa till Fred och be om hjälp med att åka ner och släppa ut hundarna vid 23-snåret. 

Kom hem 01:30 och gjorde upp eld och körde kaminen en stund innan jag äntligen fick göra kväll. Två jobbiga nätter har det varit och i morse när jag vaknade så trodde jag att det var lördag...........  Jag fick liksom analysera och tänka en stund innan bitarna föll på plats. Känner mig helt slut så idag får jag nog ta det lite lugnt. Men tvätta matchkläderna måste jag i alla fall göra. Och det känns ändå lite skönt att veta att när det krisar så är jag mamma   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Onsdag 17 april 23:06

Håller tummarna allt jag kan......   

Av Anki - Måndag 15 april 23:01


 

Av Anki - Söndag 14 april 15:46


 

Av Anki - Lördag 13 april 13:29


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards