Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Anki - 28 oktober 2012 22:14

Igår så var det fullt upp (ovanligt eller?) Först bladade jag en massa reklam. Sen skjutsade jag Jonas till halvettbussen i Matfors, eftersom han och Emma skulle till Birsta. Lite stressigt blev det ju eftersom jag skulle på enhetsmöte hos Jeanette klockan 13:00. Och så skulle jag hinna med att göra en travlapp också....Vi hade jättetrevligt på mötet men lite oroligt var det eftersom jag hade fruktansvärt ont i magen. När mötet var slut så åkte jag hem och klöv ved och bytte primern på skotern, sen fixade jag käk till Pontus och mig. Fiskbullar i dillsås, hejdlöst festlig lördagsmat eller hur. När vi hade ätit så for körde jag reklam runt Norrhassel, och ondare och ondare i magen fick jag. Så när jag kom hem var jag helt panikslagen och trodde att jag hade nåt riktigt allvarligt fel. Smygpackade en ryggsäck med tandborste, mobilladdare, bok, underkläder m.m som jag ställde vid sängen. Sen satte jag mig vid datorn. Filurade lite på vad jag hade ätit o.s.v Tänkte lite förstrött på mitt intag av 1 msk linfrö/dag i en veckas tid. Och skrev på fejset och undrade om nån visste om man kunde få ont i magen av linfrö. Jorå, om man inte dricker en massa vatten efteråt så blir det inge bra tydligen. Och det hade ju inte jag gjort.......Helt plötsligt så var iaf paniken lite mindre och jag kände mig lite lugnare, men fortfarande vidrigt ont i magen. Drack vatten som värsta kamelen gjorde jag  I dag så är det lite bättre. Det som inte dödar härdar heter det ju   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards