Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Anki - 17 oktober 2012 00:12

Ja i går natt var ingen höjdare precis. Men är huvet dumt får kroppen lida. Hade ju helstekt öring i söndags till middag, så himla gott. Men herrarna petade i maten och gnällde att det ju var ben och fenor   Så att det det blev ju två öringar kvar efter middagen och de rensade jag och sparade. Så i går kväll när jag gjorde kvällsfikat, blev det knäckemackor med öring   och så den ödesdigra majonäsen.......som jag vet att jag blir dålig av.....Så jag hann väl precis somna när jag vaknade av ett enormt illamående och ont i gallan. Och till saken hör ju att jag är livrädd för att vomera. Så klockan 03:10 gick jag ut och promenerade i kolmörker och ösregn.....Framåt 05-snåret vågade jag mig på att palla upp mig med kuddar i sängen igen. Och 05:45 ringer klockan   Sen kom Eltel-killen(gubben) vid nio, och när jag öppnade så sa han på en gång -Dig känner jag ju....Och vi hade många gamla tele-minnen att prata om   .Sen bakade jag bullar, rosenbröd och Brittas limpa. Och så spikade jag upp en hållare för fågelmatarna i ösregnet. Sen blev det en djupdykning i frysen eftersom det är enorm ebb i kassan........middagen fixad och så bar det upp till vävis. När jag kom dit var Agnetha och Eva-Britta där redan. Och så satt det en lapp på "min" vävstol. Vill du ha en vävstol om du får en gratis? WOW !!! Klart att jag vill !!! Till sist så tittade vi på matchen med stort M, Sverige - Tyskland och det blev ju också WOW !!! Nu är jag trött så att ögonen går i kors så god natt alla    

Av Anki - 17 oktober 2012 00:12

Ja i går natt var ingen höjdare precis. Men är huvet dumt får kroppen lida. Hade ju helstekt öring i söndags till middag, så himla gott. Men herrarna petade i maten och gnällde att det ju var ben och fenor   Så att det det blev ju två öringar kvar efter middagen och de rensade jag och sparade. Så i går kväll när jag gjorde kvällsfikat, blev det knäckemackor med öring   och så den ödesdigra majonäsen.......som jag vet att jag blir dålig av.....Så jag hann väl precis somna när jag vaknade av ett enormt illamående och ont i gallan. Och till saken hör ju att jag är livrädd för att vomera. Så klockan 03:10 gick jag ut och promenerade i kolmörker och ösregn.....Framåt 05-snåret vågade jag mig på att palla upp mig med kuddar i sängen igen. Och 05:45 ringer klockan   Sen kom Eltel-killen(gubben) vid nio, och när jag öppnade så sa han på en gång -Dig känner jag ju....Och vi hade många gamla tele-minnen att prata om   .Sen bakade jag bullar, rosenbröd och Brittas limpa. Och så spikade jag upp en hållare för fågelmatarna i ösregnet. Sen blev det en djupdykning i frysen eftersom det är enorm ebb i kassan........middagen fixad och så bar det upp till vävis. När jag kom dit var Agnetha och Eva-Britta där redan. Och så satt det en lapp på "min" vävstol. Vill du ha en vävstol om du får en gratis? WOW !!! Klart att jag vill !!! Till sist så tittade vi på matchen med stort M, Sverige - Tyskland och det blev ju också WOW !!! Nu är jag trött så att ögonen går i kors så god natt alla    

Av Anki - 17 oktober 2012 00:12

Ja i går natt var ingen höjdare precis. Men är huvet dumt får kroppen lida. Hade ju helstekt öring i söndags till middag, så himla gott. Men herrarna petade i maten och gnällde att det ju var ben och fenor   Så att det det blev ju två öringar kvar efter middagen och de rensade jag och sparade. Så i går kväll när jag gjorde kvällsfikat, blev det knäckemackor med öring   och så den ödesdigra majonäsen.......som jag vet att jag blir dålig av.....Så jag hann väl precis somna när jag vaknade av ett enormt illamående och ont i gallan. Och till saken hör ju att jag är livrädd för att vomera. Så klockan 03:10 gick jag ut och promenerade i kolmörker och ösregn.....Framåt 05-snåret vågade jag mig på att palla upp mig med kuddar i sängen igen. Och 05:45 ringer klockan   Sen kom Eltel-killen(gubben) vid nio, och när jag öppnade så sa han på en gång -Dig känner jag ju....Och vi hade många gamla tele-minnen att prata om   .Sen bakade jag bullar, rosenbröd och Brittas limpa. Och så spikade jag upp en hållare för fågelmatarna i ösregnet. Sen blev det en djupdykning i frysen eftersom det är enorm ebb i kassan........middagen fixad och så bar det upp till vävis. När jag kom dit var Agnetha och Eva-Britta där redan. Och så satt det en lapp på "min" vävstol. Vill du ha en vävstol om du får en gratis? WOW !!! Klart att jag vill !!! Till sist så tittade vi på matchen med stort M, Sverige - Tyskland och det blev ju också WOW !!! Nu är jag trött så att ögonen går i kors så god natt alla    

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards