Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Anki - 7 maj 2012 07:06

Kunde inte sova i vanlig ordning. När klockan var halv fem så gick jag upp och tog ett glas juice och två skinkskivor. Sen somnade jag för att vakna nästan på en gång igen när klockan ringde 05:20. Dödligt trött så klart. Blundade till.....och vaknade fem i sex  . Kvart över ska vi vara i Lucksta !! In och väcka Pontus och fixa hans frukost och jaga på honom att skynda sig...Ringde till Benny och sa att vi blir lite sen. Naturligtvis måste jag skrapa rutorna också eftersom det var -4. Sen var det rally neröver. I går när jag hade tvättat mattorna, lämnade jag slangen ute så nu har väl munstycket frysit sönder också. Det var som ispansar runt det nu....

I kväll är det match mot Pontus forna lag Medskogs och vi var så glada att vi bara behövde åka till Viforsen, men naturligtvis så är matchen flyttad till skitvästhagen....I kväll är infon med Servanet också men jag kan ju inte gå så klart. Have a nice day, nu ska jag försöka att sova till nio.   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards