Alla inlägg den 19 december 2011

Av Anki - 19 december 2011 21:29

En stökig morgon när jag hux flux fick ut och sopa av bilen och åka ner till Lindsjö och hämta upp ett gäng grabbar, eftersom bussen inte kom ur fläcken där i uppförsbacken. Sen ut och skotta en massa snö tills ryggen värkte. Då kom jag på att jag skulle ringa och höra om frissan hade nån tid för klippning. Det hade hon så snabbt hoppa in i duschen och göra sig klar och så ila neröver igen. Jag var såå slut och trött när jag satte mig i stolen och hon började klippa.......så jag slumrade till   Smått pinsamt....   Sen for jag iaf vidare till Birsta och uträttade lite ärenden. När jag står i kassan på Siba så är det en man före mig som hade köpt något så att han fick en kryssning på köpet. Gratis. När tjejen i kassan säger det till honom så reagerar han inte ens. Jag står och filosoferar och tänker att om inte du vill ha den så kan ju jag ta den, så när det blir min tur så säger jag  - tack så mycket. På en gång när jag sagt det så kommer jag på mig och förklarar mig lite generat. Att det liksom bara slank ur munnen... Båda tjejerna i kassan tokskrattar för de hade också reagerat på att han inte verkade så glad över gåvan. Har ju iaf lyckats med att få tre personer glada i dag   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards