Alla inlägg den 9 november 2011

Av Anki - 9 november 2011 22:23

Ja idag så blev det ju en superhärlig höstdag igen. Hundarna och jag tog en sväng och märkte upp en julgran och så strosade jag runt lite så de fick springa av sig. Skulle hoppa över bäcken här nedanför och halkade så jag föll som en fura.....Hundarna tittade lite fundersamt på mig och undrade liksom varför jag lade mig på backen   Sen när vi kom tillbaks till huset så höll jag på och donade lite vid växthuset. Tage satt och tittade och jag trodde att Smilla också var i närheten. Rätt som det var så hörde jag en bil bromsa in borta vid lagårn och stannade. När jag tittade efter så var Smilla mitt i vägen och när jag ropade så stod hon kvar en kort stund. Jösses vad otäckt det var  Det var tur att det var nån som körde sakta, hade det varit en timmerbil så hade de inte ens försökt att stanna    Då hade Smilla varit en hundängel nu.......Sen var jag en sväng uppöver byn till Ingrid. Ja...........det var väl min dag idag det   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards