Alla inlägg den 7 november 2011

Av Anki - 7 november 2011 22:24

Ja från och med i går em så sitter det en mätare på elmätaren till huset. Kollar bl.a hur mycket min MYCKET gamla varmvattenberedare drar. Intressant....

Och så behöver jag inte sura mer eftersom killen från MM ringde. Så nu har de beställt hem min nya mobil. Lite kul var det eftersom när jag pratade med honom så dog min telefon. Det gör den med jämna mellanrum   Så han höll med mig om att jag borde skaffa en ny   Man får väl rikta ett extra tack till x-et med sambo............

Av Anki - 7 november 2011 18:39

I dag hade Jonas sovmorgon så jag skjutsade honom till bussen i Lucksta halv elva. När jag kom hem så tvättade jag bilen (igen). Sen ställde jag den så långt ut som det gick för att slippa stå under björken och få den full med fågelskit igen. Och sen körde det ihop sig riktigt....Pontus hade fått sluta elva och tog bussen till Lucksta. Jag skulle åka ner och hämta honom men när jag var på väg ut till bilen så fick jag främmande och blev lite stressad. Glömde bort att bilen inte stod där den brukade...lade om ratten och backade    Tyckte att det liksom gnekade lite i högra framdörren. Jomenvisst hade jag tryckt upp mig vid den där förbannade stubbjäveln på sidan....och fick en buckla och färgen lite bortskavd på framdörren      . Så otroligt onödigt !!! Sen har jag ringt till MediaMarkt tre ggr och sökt ansvarig för tfn-avd. Jag fick ju presentkort när jag fyllde år eftersom jag vill ha en ny mobil. De är billigast och så har de telefonerna i lager vilket inte är fallet på Elgiganten. Men just den jag vill ha måste de beställa och han som gör det har suttit i möte hela dagen.....Så det blir till att ringa i morrn igen. Suck....

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards