Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Anki - 24 oktober 2011 23:25

Varit till stan och uträttat lite smågrejer. Fixat en ny skarv till antennkabeln till sovrummet. En platt grej som man

skarvar ihop med den rätta kabeln så att man kan stänga fönstret. Det börjar bli lite kallt att ha fönstret öppet i

sovrummet nu, till och med för mig   Till systemet och bytte en vinbox som smakade apa. Och så var jag på Rusta och tittade på en matta som jag har dreglat över i ett par veckor nu......Men tittade i plånboken, suckade djupt och gick därifrån.....Så var jag in på Willys och handlade lite bakgrejor inför marknaden till helgen. Det var lite bökigt med att få in kassarna i bilen när man inte får lyfta nåt alls, men det löste sig. Och när jag kom hem så gick jag in och sa till killarna

att det står tre kassar i bilen som ska bäras in, fniss.

Luftvärmepumpen verkar funka iaf för det är varmt och skönt i den delen av huset som var iskall förut. Men det är i och för sig inte kallt ute än heller. Men nu är jag optimistisk och ämnar så förbli....

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards