Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Anki - 5 oktober 2011 23:20

I morrn em så kommer de hit och installerar min luftvärmepump. Känner mig som ett barn på julafton (tror jag)  Hoppas att det funkar nu då, men det ska det väl göra hoppas jag. Ska försöka få nån som hjälper mig att riva en vägg sen, för bästa resultat. Var in och skulle göra en mindre operation i dag, men när doktorn kom och pratade med mig innan op så talade hon om att det var hon som opererade mig i maj. Och att hon tyckte att det bästa var att ta bort alltihop, eftersom knölarna kommer  tillbaks på en gång iaf. Och det fanns det inte tid till nu ( jag hade inte heller planerat för att bli kvar på sjukhuset flera dagar) Så det var bara att klä på sig och åka hem igen.......Men det blir tokigt med tanke på årstiden. Snöskottning och vedbärning och jag får inte lyfta nånting alls på fyra veckor....Men får väl ta ett allvarligt snack med killarna och hoppas att de inser att jag menar allvar....

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards