Direktlänk till inlägg 27 juli 2011

Sommarplåga

Av Anki - 27 juli 2011 00:16

I torsdags så var det en geting som anföll mig och bet mig i halsen och på fredag kväll så hade jag tre st i håret. I dag när jag stod i kassan på ICA så tyckte jag att det liksom kröp nåt i pannan...Då säger tjejen i kassan lite oroligt, du har en geting som kryper i luggen   Har hållit på att dra om alla kablar som servicekillen från InfoCare hade skjutit sönder med häftpistolen. Ska ringa dit i morrn och ta ett litet snack med dem tror jag. Kablarna till grabbarnas rum hade han åkt snålskjuts på för de fanns ju redan men till mitt sovrum och till vardagsrummet hade han både skarvat fel och gjort hål i. Man undrar ju om de inte får nån utbildning i hur man hanterar kablarna   

Telia var iaf här idag och bytte ut kabeln in från stolpen så nu kanske bredbandet och tfn funkar lite bättre   Gjorde ett fynd idag på ICA iaf, stickgarn som jag fick till halva priset....Bra va 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Onsdag 24 april 11:16


 

Av Anki - Onsdag 24 april 11:13

God morgon  På denna väg som kallas livet, måste du ta det goda med det onda, leende med det sorgliga, älska vad du fick, och komma ihåg vad du hade. Alltid förlåta, men aldrig glömma, lära av dina misstag. Människor förändras. Saker går...

Av Anki - Tisdag 23 april 19:13


 

Av Anki - Tisdag 23 april 15:57


Ja i fredags kom Ola och Gabbe hit och tog bort de gamla köksbänkarna och bytte ut dem mot nya. Som jag hade varit till Bauhaus och valt ut och som Gabbe hämtade och kapade till efter mina mått. Jag är jättenöjd med resultatet. Och så fixade de till ...

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards