Alla inlägg den 18 februari 2024

Av Anki - Söndag 18 feb 19:42

Har jag varit till.....måånga gånger. Och älskar detta land   

 

Av Anki - Söndag 18 feb 18:20

Ja,blev sjukskriven en vecka till efter vurpan på jobbet. Fraktur på revben, bröstben och bröstkotepelaren så farbror doktorn rekommenderar att jag håller mig lugn så att det får en chans att börja läka ihop. Själva läkningsprocessen beräknas ta ca 3 månader men jag går och jobbar nästa vecka oavsett. 

 

Av Anki - Söndag 18 feb 18:05

Jajamensan. Jag åkte in till stan och var till optikern plus lite annat. Sen när jag kom hem så hade inte Hansa varit hit och skottat än. Men skam den som ger sig.........tänkte att det kanske funkar om jag backar uppför backen. Hm.....det tog stopp efter nån meter..........  och det är då tjurkärringen kommer fram   Körde fram och tillbaks några gånger, fick kolla så att det inte kom nån bil och så ut på landsvägen och ta fart...........och backa med en j*a fart. Och den 10:e gången hade jag väl spårat lite så då gasade jag för allt vad jag och lilla pelligoliaten förmådde. Åkte som mormors lilla kråka, hit och dit. Men upp kom jag..........och stolt som en tupp över bedriften. Trots att jag klättrat upp en bit på stubben längst upp i backen....(men inga skador på bilen)     

 


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards