Direktlänk till inlägg 29 maj 2024

Bänksnack på fotboll

Av Anki - Onsdag 29 maj 23:17

Yes, åkte upp till vackraste Hasselbacken i kväll och kollade på matchen Hassel - Stöde. Jag och några gubbs satt och surrade och kom in på det här med skilsmässor m.m Larsson berättade att det hade pratats himla mycket när X-et och jag gick skilda vägar. Speciellt när hans nya kärlek och jag åkte utomlands tillsammans ett tag efter separationen  Två ggr dessutom !! Vet ju att gemensamma vänner undrade hur jag ens orkade. Och mitt svar är att jag det första halvåret hade kunnat döda båda två, och absolut inte var trevlig i min attityd till Lena. Riktigt bitchig faktiskt............  Men sen tänkte jag ju att det bara är att gilla läget och göra det bästa av det för pojkarnas skull. Tyckte inte att det var ok att de skulle känna hat mot henne, då det egentligen inte var hennes fel...Och sen utvecklade vi det och är bästa vänner. Faktiskt den enda människa som jag litar på till 100%. Man måste lära sig att gå vidare i livet och att inte gräva ner sig i det som är historia     

 
 
Göran

Göran

Torsdag 30 maj 11:28

Vilken klok attityd! Det är minsann inte alla vuxna som klarar av att vara vuxna och förebilder för sina barn vid separationer och skilsmässor.
Själv lovade jag mig att aldrig tala illa om exet inför barnen. Och jag hoppas och tror att jag har hållit det löftet. Hade inte barnen funnits hade jag nog inte ens pratat med henne på dryga 20 år men för deras skull är jag on speaking terms med henne.

http://singelfarsan.bloggplatsen.se

Anki

Torsdag 30 maj 21:28

Underbart! Ja i vissa lägen är det bäst att svälja förtreten och hålla god ton

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Fredag 21 juni 04:40


  Ja efter två jobbnätter så är det nu äntligen helg. Vi är bortbjudna och det känns himla skönt att slippa hålla på med en massa mat idag.. Önskar alla en riktigt mysig midsommarhelg och håller tummarna att vi får bra väder. Jag tog Mazdan till j...

Av Anki - Onsdag 12 juni 23:21


 

Av Anki - Onsdag 12 juni 20:17

Anneli äger i köket och lunchen var helt perfekt. Slinkenbrudarna var också inbjudna. Himla trevligt. Och sedan hade vi sista APT:t innan semestrarna.  Pontus och Camilla var och hämtade lite blomkrukor som jag rotade fram i går kväll. De hade besi...

Av Anki - Tisdag 11 juni 23:17

Ja, det är man hela livet. Och när det uppstår problem så blir man orolig om man har ett öppet sinne. På väg hem från jobbet idag så fick jag en snap. Och sen är det full fart på alla sinnen. Hem och sen iväg igen för att ventilera "problemet" men ...

Av Anki - Tisdag 11 juni 23:16


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards